Aan het woord "Jelba is een puur B2B internet specialist met ervaring in de logistieke wereld. Met Jelba geven wij invulling en snelheid aan onze online ambities"
Jan Jaap Wiersma Directeur

Yale is een begrip in de logistieke intern transportwereld. Het bedrijf heeft wereldwijd dan ook één van de meest uitgebreide assortimenten van materials handling-apparatuur. De naam Yale staat synoniem aan kwaliteit, duurzaamheid en innovatie. Daarbij biedt Yale flexibele huurmogelijkheden (voor zowel nieuwe heftrucks als occasions) en professionele service. Door het uitgebreide dealernetwerk kunnen klanten door heel het land profiteren van de kwaliteit van Yale. Het effectief benaderen van de markt via B2B lead generatie maakt dat Yale ook in de toekomst een bepalende speler blijft.


Stap 1: Digitale groeistrategie

Het uitgebreide productaanbod, de diensten en de kennis die aanwezig is over de logistieke markt staan centraal bij de uitgangspunten van de digitale strategie. Door middel van een SEO-strategie i.c.m. een actieve campagne met hoogwaardige inhoud creëren we een pull op eindgebruikers voor alle producten.


Stap 2: Technologie

Jelba heeft een compleet nieuwe website gebouwd voor Yale. In het design is rekening gehouden met de merkuitstraling van Yale, de gebruiksvriendelijkheid en natuurlijk de vindbaarheid van de website. Het uitgebreide Yale assortiment is volledig geïntegreerd in de website. De producten tonen altijd up-to-date vanwege de koppeling met het B2B PIM-syteem. Daarnaast wordt er gewerkt met hoogwaardige leadtooling en analyse software om maximaal business te genereren via de diverse digitale kanalen.


Stap 3: Uitvoering

Op dagelijkse basis zijn wij actief om alle digitale kanalen te maximaliseren. Het rijke en veelzijdige productaanbod biedt veel kansen door de inzet van een hoogwaardige content gedreven strategie. Door de uitvoering van gerichte campagnes, algemeen en op doelgroepniveau, creëren we dagelijks meer verkopen. Het creëren en toevoegen van content is een reguliere bezigheid waardoor we steeds beter gevonden worden door onze doelgroep. Video, beeld en tekst zijn de belangrijkste componenten. Door het continu analyseren van het gedrag van de websitebezoeker en optimaliseren van de website, gaan kopers steeds sneller door de funnel.

Resultaten om trots op te zijn

39% groei in aantal organische bezoekers
58% meer online aanvragen
meer omzet uit online
Ook interesse? Kom in contact